AddThis Social Bookmark Button


ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΟΙΛΙΑΚΟΥΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ
Σάββατο, 24 Απρίλιος 2010 09:39    PDF Εκτύπωση E-mail
AddThis Social Bookmark Button

Η ομάδα του your trainer σας δίνει όλα τα μυστικά των ασκήσεων για τους κοιλιακούς μύες, που από μόνοι σας, στο δικό σας χώρο και με το λιγότερο δυνατό κόστος μπορείτε να ακολουθήσετε. Το μόνο που θα χρειαστεί να έχετε είναι ένα στρωματάκι εδάφους, ένα λάστιχο αντίστασης, μια fitball και πολύ όρεξη για το στόχο σας.
Στενή μέση, σφικτό στομάχι, γραμμωμένους κοιλιακούς. Όλοι μας τα επιθυμούμε, πολλοί προσπαθούμε, λίγοι όμως τα έχουμε. Τι φταίει όμως που ο κόπος μας δεν ανταμείβεται με το επιθυμητό αποτέλεσμα;

Περισσότερα...
 
ΤΕΝΟΝΤΙΤΙΔΕΣ-ΠΩΣ ΝΑ ΤΙΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΜΕ
Τρίτη, 23 Μάρτιος 2010 21:51    PDF Εκτύπωση E-mail
AddThis Social Bookmark Button

Ο μεγαλύτερος κίνδυνος για έναν ασκούμενο που προπονείται συστηματικά, είναι ο κίνδυνος δημιουργίας τενοντίτιδας, ειδικά σε περιοχές που καταπονούνται πολύ, όπως οι ώμοι και τα γόνατα στην προπόνηση με βάρη κι οι αστράγαλοι, τα γόνατα και τα ισχία στο αερόμπικ ή στο τζόκινγκ.
Η τενοντίτιδα, με απλά λόγια, είναι μια φλεγμονή στον τένοντα που συνοδεύεται από τοπική αύξηση της θερμοκρασίας και περιορισμό των κινήσεων. Συνήθως στα αρχικά στάδια παρουσιάζεται σαν πόνος κατά την διάρκεια της ξεκούρασης ο οποίος "περνά" κατά την διάρκεια της άσκησης. Αργότερα μπορεί να εξελιχτεί κατά τέτοιον τρόπο που η οποιαδήποτε κίνηση να προκαλεί οξύ πόνο.

Περισσότερα...
 
ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ
Τρίτη, 23 Μάρτιος 2010 21:49    PDF Εκτύπωση E-mail
AddThis Social Bookmark Button

Μην αφήνετε τα λάθη να κατευθύνουν την πορεία σας - προσπαθήστε να τα ελέγχξετε και μην τα αφήνετε να σας ελέγχουν αυτά.
Αν δε μπορείτε να φάτε σωστά, τουλάχιστον ας προσπαθήσετε να φάτε καλύτερα!
Ποτέ ένα διατροφικό «λάθος» ή μιά “μικρή” παρασπονδία δεν αποτέλεσε πρόβλημα σε μιά συνήθη διατροφή. Το πρόβλημα δημιουργείται οταν τα λάθη γίνουν συνήθεια και τα «σωστά» παρασπονδία.

Περισσότερα...
 
ΕΙΔΙΚΕΣ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΩΝ ΣΤΑ ΓΟΝΑΤΑ
Τρίτη, 23 Μάρτιος 2010 21:49    PDF Εκτύπωση E-mail
AddThis Social Bookmark Button

ΟΠΙΣΘΙΟΣ ΧΙΑΣΤΟΣ
Στην αρχή της αποκατάστασης απαγορεύονται οι ισομετρικές ασκήσεις των καμπτήρων και οι κάμψεις του γόνατος. Θα πρέπει όμως να γίνονται ισομετρικές ασκήσεις και κινήσεις της ποδοκνημικής. Στο επόμενο στάδιο απαγορεύονται οι διατάσεις του γαστροκνήμιου και αρχίζουν οι ασκήσεις με αντίσταση για τον τετρακέφαλο.

Περισσότερα...
 
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΜΕΣΗ
Τρίτη, 23 Μάρτιος 2010 21:48    PDF Εκτύπωση E-mail
AddThis Social Bookmark Button

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Οι πόνοι της μέσης βασανίζουν εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Οι πόνοι αυτοί, όταν δεν είναι αποτέλεσμα κάποιου άμεσου τραυματισμού, είναι, συνήθως, η συνέπεια χρόνια λανθασμένων στάσεων, συνηθειών και δραστηριοτήτων.

Περισσότερα...
 


Σελίδα 1 από 4